sexta-feira, 7 de março de 2008

Carta de Mari Luz, diante da prohibición das manifestacións do 8 de marzo

Prohibidas as manifestacións do 8 de marzo

Ola compañeiras e compañeiros, ante esta noticia da prohibicion da manifestacións de 8 de Marzo, aínda que levan todo o mes mareandonos e non tomando unha determinacion ata última hora, aínda sospeitando que nola ían a prohibir, nunca pensei que se fosen atrever, pero esta claro que asi é. Estou moi encabuxada porque, eu que ariesgei a miña vida, estiven encañodada pola policia, no cárcere, non acabe a miña carreira, pase fame, presecucion, desprezo, humillacion, e un longo etc... para que houbese liberdade, igualdade e solidariedade entre todos, e que unhas leis que nos protexesen e ás cales tod@s nos pudieramos amparan para que pudieramos loitar por mellorar e espresar o que pensamos, agora esas leis inacabadas ou aproveitadas segundo a quen lles interesan, coartannos a nosa liberdade.

Non coartan ao poder político que convocou as eleccións un día despois do 8 de Marzo, tampouco ao "outro poder político" que convoca en Madrid unha carreira da "Comunidade de Madrid polo 8 de Marzo"e a Deputación de Pontevedra un acto institucional o 8 de Marzo, e supoño que un longo etc que eu non coñezo, e os outros poderes "fácticos" que non suspenden os actos relixiosos.

Non quixese pór en perigo ás persoas que "legalmente" son responsables da Organización da Marcha Mundial das Mulleres, nin pór en perigo os escasos recursos económicos que temos, pero me gustaria que todas agudizásedes o enxeño e sen pór en perigo a organización,que o 8 de Marzo,oísellenos e que non nos cooarten a nosa liberdade individual.

Hai que seguir loitando, e non conformarse con nada que nos dean feito ou nos prohiban.

Por favor facede o que vos salga, pero facédeo, non teñades medo, eu non o teño e se queredes me podedes botar a min as culpas. Cousas peores pasamos e non nos amedrentaron.

INDIDIDUALMENTE PODEMOS FACER O QUE QUEIRAMOS, POIS, FAGÁMOLO.
FAGAMOS XESTOS, MENSAXES QUE POIDAN PÓR EN CUESTIÓN AOS PARTIDOS POLÍTICOS QUE UTILIZAN ÁS MULLERES, MAIS QUE NOS DESPREZAN.

Saúde e República.
MªLuz
06/03/2008
______

Prezada Mari Luz, que orgulho que estés entre nós, que orgulho poder-che chamar companheira, que sorte poder contar sempre contigo e coa tua experiencia. Por isso nom te imos falhar, claro que imos estar na rúa, seremos menos, seremos poucas, mas estaremos, junto a miles em todo o planeta, muitas delas iram ao cárcere depois de participar nas manifestaçons do 8 de Março, nom vai ser o nosso caso, penso que as repercussons sobre nós vam ser mínimas, mas se nom estamos o sábado na rua teremos dado um passo atrás, porque temos que afrontar esse desprezo, essa invisibilizaçom que sofre o movimento feminista, faremo-lo como podamos, com creatividade e ingenio, como sempre. Mil beijos e grazas.

Lupe
___________

Grazas Lupe, non somos as únicas que pensamos así. Mándoche un arquivo que me chegou.
O sábado van a oir a nosa voz.
Saúde e República.
Mª Luz

Enlace coa nota:
Convocatoria en Madrid, ás 19:30h na Praza Jacinto Benavente, o 8 de marzo, día de celebración internacional das loitas das mulleres
Diversas organizacións feministas sairán á rúa en Madrid o histórico 8 de marzo a pesar da prohibición - 06.03.2008

_______

Nenhum comentário: